Friday, January 9, 2009

Dage med feststemning

Det er ved at være længe siden, I har hørt fra mig her på bloggen. Men tiden er fløjet afsted og her har været feststemning - både jul, nytår og fødselsdag er blevet fejret med maner. Det har været rigtig, rigtig dejligt, jeg har nydt det og er meget stolt af alle mine 'unger', som tager over uden at kny og sørger for, at der kommer lækker mad på bordet og en masse andre praktiske ting.

Lotte pillede kartofter juleaften - ikke det sjoveste, men de brune kartofter blev perfekte.

Tore stod for andestegen, noget af en opgave på et mere end 20 år gammelt komfur. Men han bestod prøven til ug.
Anden juledag dukkede Tilde og Asbjørn op og vi fejrede jul en gang til. Forældrene var naturligvis også med og Kurt kom også med julegaver.
To meget trætte børn (efter forældrenes mening) klar til at komme i seng.
Nytårsaften kom familien Hvidovre igen - og vi fik endnu engang god mad. Denne gang var det Tine, der var kok.
Ingen nytårsaften uden krudt.
Nytårsdag trængte vi alle til lidt luft, så vi gik en tur i Bregentveds park.

- Og her er så et enkelt foto fra min 56 års fødselsdag, hvor alle 'ungerne' kom hjem og ønskede tillykke. Men denne gang slap de for at stå for madlavningen. Maden var bestilt i byen og skulle bare varmes. Jordskoksuppe, kalvesteg og hjemmelavet is. Og Spumante i glasset. Herligt - skål på et godt 2009

4 comments:

Anonymous said...

Hej Hanne. Tak for hjælpen. Jeg kigger på det senere for Cecilie og Pelle kommer om lidt, og skal være her til søndag. Sikke gode billeder og hvor ser du godt ud. Man kan ligefrem fornemme den gode stemning. Knus Dorthe

Jeanette said...

Sikke nogle dejlige billeder - man bliver helt glad:-)

lolula said...

jeg var altså ikke så ked af at lave julemad som det ser ud:-)

mormormor said...

Neju sådan er det ikke ment Lotte. De var jo super til julemaden - men jeg syntes bare det var et sjovt billede. Skal nok finde et hvor du ser glad ud næste gang.