Tuesday, December 30, 2008

Sidste strålebehandling

I dag har jeg fået 25. og sidste strålebehandling, så nu har jeg ferie lige til den 19. januar, hvor jeg skal have kemo i 5 dage. Det er en dejlig fornemmelse, at det lange seje træk nu er overstået. Det virkede uoverskueligt for 5-6 uger siden. Nu skal jeg være herhjemme, spise hvad jeg har lyst til og helst lidt mere, få ordnet mine julebilleder og en masse andre sjove ting. Jeg skal nok også hvile en del, strålerne arbejder fortsat i kroppen på mig, og de gør træt.

Godt nytår til alle - jeg når nok ikke mere bloggeri i år. Tine og Co. kommer nemlig og fejrer nytåret sammen med os - og det bliver rigtig dejligt. Vi skal både have truthorn og bordbomber.

2 comments:

Anonymous said...

Kære alle.
Først godt nytår, og god ferie. Vi glæder os til at se jer i det nye år, I skal nok få serveret noget god mad og en god rødvin. Det gælder bare om, at I siger til.
Mange knus og kærlige nytårsønsker
Peter og Birthe

Anonymous said...

Kære Hanne.
Det er længe siden, jeg har været på din blog. Jeg er så utrolig glad for at læse, at du efter omstændighederne har det så godt, og er så langt i forløbet.
Jeg ferierer med familien i Evian, France, hvor vi står på ski og nyder livet. Heldigvis har jeg ikke glemt at stå på ski, og mine dumme knæ arter sig også godt.

Jeg ønsker dig og Otto et rigtigt dejligt nytår.

Mange hilsener
Irene