Thursday, December 18, 2008

Svagelig eller magelig

I aftes hyrede jeg en taxi til at køre mig til restaurant Gefährlich - ikke så langt herfra Riget, men jeg ville spare mine kræfter til en hyggelig aften sammen med Lotte, Tore og Carlitos. Taxichaufføren udtrykte, at der var jo ikke længere, end jeg kunne gå, hvortil jeg svarede: "Jamen jeg er lidt svagelig". - "Tror du ikke nærmere du er magelig", lød det så fra chaufføren. Jeg blev helt stum, og han fik ikke en krone i drikkepenge.

Aftenen blev den hyggeligste, man kan tænke sig, vi spiste, snakkede og grinede. Og jeg havde energi og appetit, som jeg ikke har haft længe. Se foto her. Og jeg snuppede altså en taxi hjem igen - med en chauffør, som kommenterede min svagelighed eller magelighed.

I dag vil jeg GÅ ind til Trianglen og købe de sidste julegaver.

5 comments:

Anonymous said...

Hvor ser det hyggeligt ud. Hvor er
det en underlig kommentar at komme
med. Knus Dorthe

Anonymous said...

Kære Hanne.
Vi på svømmeholdet siger tak for alle de hilsener, vi har fået fra dig.
Det glæder os, det går godt og det nu snart er overstået.Det er hårdt kan vi læse, men der er også så meget positivt og givende for dig, at man næsten hver dag skal ind og se på bloggen.
Vi ønsker dig og din familie en rigtig glædelig jul og et godt og lykkebringende nytår.
Vi håber snart at se dig i svømmehallen.
Mange julehilsener fra hele svømmeholdet./Betty

Anonymous said...

Kære Hanne. Nej hvor frækt- jeg kan godt forstå du blev mundlam.
Nå så er det snart weekend og du kan da så småt se end ende på behandling i denne omgang- pu-ha. Det bliver da dejligt at få det overstået.
Kh fra nr. 8

Anonymous said...

Dovenskab er en herlig ting, og desværre for, nogle sætter det sig en smule på sidebenene.
Fortsæt dine taxature.
Knus Birthe

Anonymous said...

Ja, Hanne. Det var bare smadder hyggeligt - og vi andre var skam også lidt magelige den aften.

Vi ses om et par dage!