Monday, December 1, 2008

En god dag

Så er jeg tilbage på værelse 29, og dagen er gået rigtig godt - trods lidt kvalme. Jeg blev hentet i taxi i morges kl. 9.15 og kørt direkte til Køge, hvor en bus med mange patienter kørte til Riget. Fin tur med servering undervejs og en stærk mand til at hjælpe med bagagen. På hotellet var der julepyntet og sat julegodter frem til os allesammen.

Kl. 12 var jeg til strålebehandling og så frokost i godt selskab. Og jeg var faktisk sulten. Efter en lille middagslur gik jeg sammen med Grethe 2 km ruten i Fælledparken, så lidt hvil igen og så mad igen. Og der røg både kød og kartofler og salat og dessert ned. Herligt.

Dagen sluttede med koncert i Rigshospitalets forhal. Rigshospitalets Kor sang for og Københavns biskop, Erik Norman Svendsen fortalte historier om de sange, vi sang. En dejlig oplevelse og et dejligt pusterum. Alt i alt en rigtig god dag - trods alt.

1 comment:

Anonymous said...

Hej Hanne

Det lyder til at du har haft en rigtig god dag - trods alt. Dejligt at høre at systemet fungerer så perfekt og der bliver taget hånd om patienterne, så nyd det nu bare, og lige pludselig er det sørme weekend igen.

Knus og mange tanker Ellen