Sunday, November 30, 2008

Hjemme-weekend

Jeg holder hjemme-weekend. Rart at være væk fra hospitalsmiljøet. Tine og børnene hentede mig fredag middag. Rigtig, rigtig dejligt med en eftermiddag i Hvidovre sammen med Tine, Asbjørn og Tilde, selvom jeg var lidt træt. Men lidt læse højt, sang og klippe julestads blev det til.
Tine var så sød at lave kinesermad - også til Otto - så vi spiste med pinde, inden Otto og jeg kørte hjem til Haslev.

Lørdag gik med at sove længe, rydde lidt op, vaske tøj, sove og spise det bedste jeg kan. Otto lavede ovnbagte kartofler til aften, og det er det jeg bedst kan li'. Det kniber med appetitten, men jeg tror det går fremad nu.

I dag søndag har vi sørme sovet længe igen, men også gået en tur i skoven, hvor vi mødte alle løberne. Jeg fik knus og kram, og det var så dejligt. Lidt nisser og kalenderlys er også kommet frem, så nu vil jeg nyde lidt julestemning i eftermiddag og i aften.

Jeg bliver på patienthotellet helt frem til den 23. december, kommer kun hjem i weekenderne. I morgen, mandag den 1. december bliver jeg hentet herhjemme mellem kl. 9 og 9.30 og så kørt til Køge, hvor en bus venter og kører ind til Rigshospitalet. De næste tre uger skal jeg 'kun' have stråler, så følger et par dage med både kemo og stråler (22. og 23. dec.) og til slut stråler den 29. og 30. dec. Så er der pause. Glæder mig.

Jeg bor på værelse 29 - hvis det sku' være:-)

2 comments:

Anonymous said...

Kære Hanne.
Godt at høre at du har hygget dig i weekenden. Nu må du pøj-pøj med næste uges behandling. Vi sender dig kærlige tanker.
Kh. nr. 8

Jeanette said...

Du ser bare super godt og glad ud, hvor er det dejligt at se.
Vi får desværre nok ikke mulighed for at kikke forbi værelse 29 - men det er ikke lysten der mangler...
Vi er også klar til at jule, ungerne venter spændt på nissen i morgen:-)
Knus og kram