Saturday, November 1, 2008

Tilde 2 år

I dag er det Tildes fødselsdag

HURRA,
HURRA,
HURRAA


Tilllykke Tilde 2 år









Sygdomsstatus: Er nu færdig med første etape af kemobehandlingen - og det var slet ikke sjovt. Transporten er hård, men heldigvis har jeg en sød mand, en sød genbo og nogle søde børn, som hjælper mig. Jeg har lidt og lider lidt endnu af kvalme, som sikkert varer et par dage endnu. Surt og øv - men i går fik jeg noget ny medicin, som jeg tror virker. Jeg kan snart åbne et helt apotek med alle de medikamenter, jeg får med hjem.
Nu ser jeg frem til 3 ugers 'ferie' med rengørings-Jette, frisør, psykolog, tøjindkøb (bukser uden hængerøv), gåture, nye gardiner og lamper i soveværelset og en masse hygge.

3 comments:

Jeanette said...

Hej Hanne
Håber du får det bedre i løbet af de næste par dage. Vi krydser fingre for den nye medicin virker. Det lyder som om du har en god "ferie" foran dig:-)

Og tillykke med Tilde!

Knus og kærlige tanker
Jeanette

Anonymous said...

Nyd alle dine gøremål, og held og lykke med din nye medicin.
Jeg tror "Jette" er guld værd i denne periode.
Knus Birthe

Anonymous said...

Hej Hanne. Tillykke med Tilde. Jeg håber du snart får det bedre. Det er godt du har nogle søde mennesker omkring dig. Held og lykke med alle dine gøremål og i det videre behandlings forløb.
Knus Dorthe