Wednesday, November 26, 2008

Sure citroner og 3 USB modem

Mit liv er blevet lidt sjovere og lidt lettere i dag. Min kvalme kan nedsættes med sure citroner, så nu kommer jeg biodynamisk citronsaft i drikkevandet, så smager det bedre og jeg kan spise lidt mere. Og så har jeg investeret i et 3 USB modem, så jeg kan være på nettet, når det passer mig og ikke TDC. Dyrt og dejligt.

Nu er der kun 1 dag tilbage med både kemo og stråler, og fredag skal jeg hjem på weekend. Det glæder jeg mig til, selvom det er ok at være her. Jeg har forlænget mit ophold på patienthotellet med et par uger, så kan jeg bedre bruge mine kræfter på en gåtur i parken eller byen, i stedet for at blive træt i en bus.

4 comments:

Anonymous said...

Kære Hanne. Jeg vil såmænd bare ønske dig en rigtig god weekend! KH Bisgaard

Anonymous said...

Hej Hanne.
Det er godt at du har booket dig ind på hotellet så du slipper for transporten, det var da også opslidende. Sov godt. Kh Ulla

Anonymous said...

Hej Hanne. Jeg kan godt forstå du har booket dig ind på hotellet en uge mere. Rigtig god weekend.
Fra Dorthe

Anonymous said...

Godt du har fået modem så du er på;-) godt at snakke med dig igår ogvide du er hjemme trods det fine patienthotel.