Sunday, November 23, 2008

Ny hue

Hva' synes I om min nye hue?

Jeg købte den på Gisselfeld Juletorv i fredags, fordi jeg gerne vil møde mennesker, der smiler. Og jeg synes, det er en glad hue, som også varmer mine ører. Den kan godt formes til en mere diskret udgave, hvis det sku' være.

I morgen skal jeg møde på Riget til blodprøve, samtale, kemo- og strålebehandling. Og så følger 5 uger med stråler hver dag og lidt kemo oveni. Jeg er lidt nervøs for, hvad der venter mig, men trøster mig med, at det jo er overstået til jul.

Ligenu er jeg ved at samle sammen, hvad jeg skal have med, macbook, bøger, krydsord, ipod mm. Jeg har jo booket værelse på patienthotellet den første uge, så jeg slipper for transport.

5 comments:

Anonymous said...

Hej Hanne

Ja den hat kan man da kun blive i godt humør af.

Pøj-pøj med de næste 5 uger, det skal nok gå.

Du hører fra mig. Knus Ellen

Jeanette said...

Skøn hue:-) Er der allerede gået tre uger....håber det kommer til at gå rigtig godt for dig - men det gør det naturligvis, så du er klar til at holde jul:-)
Super ide at være på patienthotellet, så hører vi forhåbentlig fra dig på nettet, hvis du er frisk til det. Og Michelle er klar til at sende sms fra hendes nye mobil - de er nemlig gratis...

Masse af KNUS

Anonymous said...

Hej Hanne! Den er bare super flot til dig. Held og lykke i næste uge.
Kh. Jytte

Anonymous said...

Hej Hanne.
Super skæg hue, det hæver humøret.
Nu må du have pøj-pøj med behandlingen, det bliver godt når det er overstået. Håber at høre hvordan det går over bloggen.
Kh
Ulla

Anonymous said...

Hej Hanne. Det er en skøn hue. Den kan da kun bringe smilet frem når man møder dig. God ide med patienthotellet, der er rart nok at være, og det er hård med al den transport. Held og lykke med de kommende uger. Et lille tip. Et målebånd og klip af for hver dag.Lige pludselig er tiden bare gået. Knus fra Dorthe