Wednesday, November 5, 2008

Ser jeg godt ud?

– Ser jeg godt ud, spørger Tilde, når hun bliver fotograferet. En to-årig anno 2008 ved godt, at man kan se resultatet med det samme. Læg lige mærke til rottehalerne - de holdt mere end et kvarter.

Jeg har været ude at træne i dag. Nej ikke løbetræne, men gåtræne. De sindige (og søde) løbere har nemlig inviteret mig på gåtur i skoven på søndag, så jeg må hellere se at komme i lidt bedre form.

Om min form i øvrigt - fortsat lidt smattet og har svært ved at spise. Kvalmemedicinen er sat ned og jeg er mere oppe og friskere. Otto siger oven i købet, at jeg kommanderer, når han laver mad, tømmer opvasker, læser avis mmm. Det kan jeg jo ikke lige forstå:-)

3 comments:

Anonymous said...

Hej Hanne.
Det er rart at høre at det går fremad, det er godt nok en drøj omgang, men du er heldigvis sej.
Det er først nu lykkedes at finde en netforbindelse der virker her på vejen, så nu er vi online igen.
Vi tales ved.
Kærlige hilsner fra nr. 8

Anonymous said...

ja, hun ser godt ud.
Det gør du også.
Dejligt smil fra jer alle.

Knus fra Margit

Anonymous said...

Hej Hanne

Håber stadigvæk det går fremad, at du hundser lidt med Otto det er kun gode tegn, mon ikke han også nyder at få sin "gamle" Hanne tilbage.

Her nyder jeg ferien, dejligt

Ellen