Wednesday, November 12, 2008

Besøg og traveture

Ja, jeg ved godt, det er nogle dage siden, jeg har fortalt nyt her på bloggen. Årsagen er, at jeg har haft det godt og været så optaget af andre ting.

Tine og børnene var her i søndags, og det var rigtig hyggeligt. Tine læste Lottes album for Asbjørn. Han ville helst høre om dengang, Tine og Lotte satte grød til nissen på loftet.

Lotte har været her et par dage. Vi har hygget med god mad og honningkager, men også med en løbetur (Lotte) og travetur (Hanne). Med til Lotte-hygge hører også macbook, hun kan slet ikke la' vær'.

Jeg er i øvrigt blevet rigtig god til at trave i rask tempo. Otto og jeg har været Bregnemade rundt (4,5 km), og jeg travede 5 km sammen med mine løbevenner i søndags. Super hyggeligt med tid til at snakke. Og så i dag 5 km i Haslev Orned. Det skærper min appetit, som er ved at vende tilbage. Næsten alt smager som før, undtagen kaffe og rødvin. Men det kommer vel?

3 comments:

Anonymous said...

Hej Hanne

Dejligt at høre du nyder tilværelsen, og giver dig tid til både hygge og motion. Du er da bare for sej.

Knus Ellen

Anonymous said...

Hej Hanne. Hvor er det godt at du er beskæftiget med så mange ting. Og det er super sejt af dig med al den motion. Knus Dorthe

Anonymous said...

Hej Hanne.
Super at du har det meget bedre og flot med al den motion.
Godt at høre at du hygger dig.
Mange hilsner fra nr. 8