Thursday, January 15, 2009

Forberedelse

Ligenu forbereder jeg mig til næste uge, hvor jeg igen skal i behandling på Riget. Denne gang er det 5 dage med kemo, og jeg har igen valgt at bo på patienthotellet fra mandag til fredag.

Forberedelserne består først og fremmest i at spise så meget som muligt - og det er altså svært. Appetitten er lille, undtagen når det gælder chokolade, som jeg heldigvis har meget af.

Når denne behandling er slut, får jeg 3 ugers 'ferie', så skal jeg igen have 5 dage med kemo, og så er min behandling slut. Hold k... hvor jeg glæder mig.

4 comments:

Jeanette said...

Tænk at det snart er slut med behandlingen - det er bare så dejligt at høre.
Det må fejres med et stykke chokolade:)

Anonymous said...

Hej Hanne

Uhm - det ser lækkert ud med sådan en æske god chokolade, tag du bare for dig, du kan tåle det, jeg tror jeg nøjes med et glas vand!!!

Og pøj - pøj med næste uge. Herligt du snart kan se en ende på det.

Knus Ellen

Anonymous said...

Det kan jeg godt forstå!
Knus Birthe

Anonymous said...

Hej Hanne. Nu er det heldigvis
til at se en ende på din efterbehandlig. Held og lykke.
Knus Dorthe