Tuesday, January 20, 2009

Mad, mad og atter mad

Så er de første to dage gået på Riget. Jeg har fået min kemo og jeg har talt med en diætist. Jeg skal spise noget mere og lidt anderledes end jeg gør, og det vil hun hjælpe mig med. Jeg må ikke tabe mig mere, skal helst tage 1-2 kilo på og der skal proteiner til. I morgen kommer hun igen og giver mig en plan med forslag til måltider. Jeg har stor tiltro til hende, hun virkede meget erfaren og brænder for, at kræftpatienter skal have det rigtige at spise.

I dag har jeg nydt solskinsvejret - spadseret fra Riget til Nyhavn og oset lidt undervejs. Jeg købte da også lidt nyt tøj. Meningen var at besøge Charlottenborg, men da jeg nåede Nyhavn, var jeg blevet træt, og jeg syntes det var blevet for sent. Så jeg snuppede altså en taxi tilbage til Riget.

Nu vil jeg slappe af med tv og macbook og i morgen skal jeg mødes med Lotte til frokost.

1 comment:

Anonymous said...

Kære Hanne. Nu er det snart weekend igen! Så mangler du kun én uge mere på Riget... Godt at du har fået en diætist på sagen! Så får du forhåbentlig spist dét der er godt for dig... og lidt til. Vi ses! KH Bisgaard