Saturday, January 24, 2009

Hjemme igen

Ja, nu er jeg hjemme igen, og hold k... hvor er det dejligt. Den forløbne uge med kemo var ikke så hård ved mig, som jeg havde frygtet, så jeg har det faktisk godt. Værst var turen hjem i går, hvor jeg måtte sidde og blomstre i næsten 2 timer på Køge Sygehus. Det der Flex Trafik selskab giver jeg ikke meget for, men hjem kom jeg da.

I dag har Otto og jeg handlet til den store guldmedalje med alverdens sager, som jeg skal fedes op med. Jeg har fået en kostplan af diætisten på Riget, så det er bare med at komme igang. Ymer, kage, mandler, kød, fisk, kakaomælk, kartofler, is og naturligvis chokolade. Ingen dag uden chokolade. Jeg MÅ gerne spise grønsager, men det er ikke nødvendigt.

Ligenu slapper vi foran brændeovnen og nyder bare, at det er lørdag eftermiddag.

1 comment:

Jeanette said...

Hvor er det dejligt at høre:) Og sikke en menu....den kan da ikke blive bedre! Måske skulle vi andre prøve den, vi kan jo altid sige, det er en diætist der har anbefalet det...
Knus