Wednesday, October 1, 2008

Skål allesammen

Skål og hurra. Jeg er sluppet af med sonden i næsen, med det tredje af tre dræn i kroppen, med madposen og er nu et frit menneske, der skal leve godt og længe med en halv mavesæk og et halvt spiserør. Og jeg er fuld af glæde - har lyst til at danse og synge - det bobler i min mave.

I dag består min menu af 1 liter saftevand - og det smager himmelsk. De kommende dage udvides spiseprogrammet og så er jeg ved at være klar.

Tusind tak til alle jer som har tænkt på mig den sidste tid, det har stor betydning, kan I tro.

Skål

7 comments:

Jeanette said...

Du ser rigtig godt ud og sikke nogle fine tegninger der hænger bag dig:-) Glæder mig til at hører om menuen i morgen.

Knus Jeanette

Melissa said...

Hej hanne det er dejligt at se du har det bedre og dejlig saftvand:-)

Knus og masser af kram fra melissa

Anonymous said...

Hej Hanne.
Det er rigtig godt at se, at du nu er kommet så langt. Det glæder os.
Vi glæder os til at du er tilbage på vejen igen.
Mange hilsner fra nr. 8

Unknown said...

Hej Hanne, det er så dejligt at se dit smil igen, sikke held, at du også kan lige saftvand.
mange kærlige og varme tanker fra
Chilches

Anonymous said...

Ja, skål Hanne. Det bliver godt at se dig oppe igen.

Anonymous said...

Hej Hanne

Dejligt både at se og høre at det nu går fremad.
Tænk at et glas saftevand kan smage så himmelsk, du ligefrem stråler, det er dejligt at se.
Det varer nok ikke længe før end du atter er hjemme igen.
Knus Ellen

Anonymous said...

Hvordan er det, er der kommet en ordentlig prut? Har du enestue?.
Knus Birthe