Saturday, October 4, 2008

Udsigt

Sidder lige nu og nyder udsigten over København. Jeg har forsøgt at fotografere med min mac. Gennem ruden. Det er lidt svært og tungt for mine mavemuskler, men jeg håber I kan fornemme jeg er højt oppe.

Jeg venter på at klokken skal blive 11.45. Så er der frokost - tartelletter - sådan nogle jeg elsker, men ikke selv gider lave.

I går havde jeg besøg af min kusine Marianne og det var så hyggeligt. Vi snakkede i flere timer, og det har vist været rigtig god træning for mine lunger. Jeg føler mig slet ikke stakåndet i dag - så om alt går vel, kommer jeg hjem mandag.

4 comments:

Anonymous said...

Halløj Hanne. Det er en dejlig udsigt. Det må være lidt mærkeligt at ligge dér - og vide at man kigger ud på en "myretue", hvor folk myldrer rundt i en travl hverdag. Det bliver dejligt for dig at komme hjem igen, - du glæder dig sikkert helt vildt... Håber det var nogle go'e tarteletter :o) Knus fra Bisgaard

Familien Guldberg Larsens blog said...

For vildt at du måske skal hjem mandag!!!!!! Fedt - og velbekomme i tarteletter!

Anonymous said...

Hej Hanne. Dejlig udsigt, men det er da dejligt at høre at du kommer hjem mandag.
Håber tarteletterne smagte godt.
Mange Hilsner fra nr. 8

Unknown said...

Det lyder fantastisk at du skal hjem på mandag. Hvad med mave?
fungerer det igen?
Hvad med tarteletter smagte godt?

MKH
MARGARIDA