Thursday, October 16, 2008

Endnu en uge

Jeg har været på Riget i dag. Dels til samtale om strålebehandlingen dels til PET-scanning. Jeg nåede samtalen, og jeg fik fremstillet den form jeg skal ligge i, når jeg skal scannes og have stråler. Men så gik det også galt. PET-scanneren brød sammen lige inden det var min tur. Så nu er min behandling udsat en uge.

Det betyder, jeg skal til scanning på torsdag og til første kemo mandag den 27. oktober, og så kører 'toget' ellers som beskrevet tidligere under 'Verdens bedste behandling'. Det er både øv og ikke øv. Der går en uge mere, inden jeg er igennem, jeg rammer ind i julen, men jeg får en uge mere at komme mig i oven på operationen, og det tror jeg faktisk er godt for mig. Især transporten udmatter mig, også selvom jeg bare skal sidde i bilen.

Næste uge vil jeg så være hjemme og nyde mit rene hjem. Jette kommer i morgen og klarer endnu en gang nullermænd. Og det er hun rigtig god til, og mit humør stiger i takt med at nullermændene bliver færre.

5 comments:

Anonymous said...

Først til det sidste, pas på Jette, hun er en guldbrube, det ved jeg med mit eget humør i efteråret, og din energi vil, tror jeg, være lig nul i de næste måneder.
Ellers er det både surt sjov og en lille lettelse, kan jeg forstå. Jeg havde en snak med Dorthe i dag. Du ser jo smaddergodt ud, hører jeg! Nu skal Otto til at passe på dig.
Jeg ringer i weekenden.
Knus Peter og Birthe.

Anonymous said...

Hej Hanne. Ja det var da godt nok irriterende, men sikkert godt så du kan komme lidt mere ovenpå. Nyd nu dit rene hjem og selskabet med din familie. Jeg henslænger endnu i weekend i ensomhedens tegn, William vender først hjem fra Grønland mandag aften, utrolig som man lærer at sætte pris på de kære ægtemænd.
Knus Ellen

Anonymous said...

Hej Hanne. Tak for en hyggelig eftermiddag. Jeg håber ikke det var for lang tid for dig, men tiden fløj bare ad sted. Turen hjem gik godt. Det var ikke min chaufførven der kørte, men en flink dame. Så jeg er klar en anden gang til at besøge dig. Nu kan jeg turen.Det er ærgeligt når det ikke lige går som man regner med, men godt du ser det positive i situationen. knus fra Dorthe

Anonymous said...

Kære Hanne

Det må have føltes som at stå i en lang kø i supermarkedet lillejuleaften klokken 20.45 og kassedamen smækker lukket skiltet på - bare 100 gange værre.
Held i uheld så, når det kan give dig ekstra nødvendige kræfter.
Mineraler og vitaminer, masser af grønne grønsager og søvn. Det skulle være et godt energitilskud.
Ikke flere gode lommeråd. I stedet får du et virtuelt kæmpeknus.
Og så et misundeligt lille pip. Hvor er du heldig at have et unikum til at gøre rent. Her er vi ved at tage fejl af Emil the cat og nullermændene.

De kærligste hilsner fra Margit

Anonymous said...

Hej Hanne, endelig fandt jeg herinde på din blog. Jeg har kigget lidt rundt og hold da op en flot side du har :0)Jeg kan forstå at det hele er gået som planlagt med operationen, det må være en kæmpe lettelse, jeg håber også at det sidste vil gå ligeså godt, og at du kommer hurtigt ovenpå igen. Jeg har tænkt rigtig meget på dig, rigtig god bedring og kæmpe knus fra Diana. Jeg skulle hilse mange gange fra Paul.