Monday, September 29, 2008

Riget 1



Hej allesammen. Så er jeg så småt på vej tilbage til verden. Det har været hårdt, rigtig hårdt. Heldigvis har jeg en sød familie og gode venner, som har sendt smser, blomster, hilsner, sjove små gaver og varme tanker - det siger jeg tak for og sætter stor pris på.

Dette første blogindlæg bliver ikke meget længere, men I skal da lige se et par biller fra 3122 på Riget - Asbjørn og Tine ser mit store plaster, som i øvrigt er fjernet og så et billede af min mad, som jeg får direkte ind i blodbanen. 2100 kcal. i døgnet - værs'go' og spis

12 comments:

lolula said...

Søde mor, du ser sgu godt ud med ar, lækker madpakke og et tydeligvist imponeret barnebarn!

Familien Guldberg Larsens blog said...

Sådan mor - du er fandeme sej :-)

Anonymous said...

Kære Hanne, Så kom du på bloggen igen :o) Jeg har holdt øje med den, men har selvfølgelig godt vidst at der ville gå noget tid. Heldigvis har du sms'et lidt. Det er godt det går fremad. Det varer såmænd ikke længe før du er på toppen igen og kan spise både tunge og lagkage! Vi glæder os meget til du kommer på besøg på avisen igen! Mange kærlige hilsner fra Bisgaard

Unknown said...

JUBIIIIII, SÅ ER DU PÅ BLOGGEN IGEN
Hej Hanne, jeg har også holdt øje med den, men vidst at du havde været igennem h.....
Velkommem tilbage, og som Gu La said- DU ER FANDEME SEJ;-)
Knus fra MAJOROSE

Anonymous said...

Kære Hanne. Hvor er det dejligt at se, at operationen er gået godt. Mange kærlige hilsener fra Irene.

Anonymous said...

Hej Hanne.
Du ser bare godt ud, og din mad er bare så flot arrangeret.
Velkommen tilbage.
Kærlig hilsen Peter og Birthe

Anonymous said...

Hej Hanne
Dejligt at se og høre du nu er kommet så langt, men jeg håber snart du får noget ordentlig mad, noget med lidt mere smag i.
Vi savner dig rigtig meget på posten, og håber snart at få besøg af dig igen, så må vi se hvad vi så finder ud af at diske op med.
Hvis du har overskud til det, så vil jeg meget gerne komme og besøge dig, men jeg skal lige over min forkølelse først.
Knus og mange tanker fra Ellen

Anonymous said...

Masser af gode tanker og helbredende vibrationer fra mig!
Mange hilsner Christie

Jeanette said...

Hej Hanne

Dejligt at se dig på bloggen igen og skønt at høre din stemme i lørdags. Og superdejlig du må begynde at få lidt i maven igen:-)

Mange knus,kram og kærlige tanker
Jeanette

Anonymous said...

Kære Hanne.
Jeg har fulgt dig i tankerne hele ugen, det er rigtig dejlig at høre, det er gået godt og du er kommet godt igennem operationen.
Jeg tror, jeg kan hilse fra alle svømmepigerne, vi glæder os til at se dig igen. Vi talte om dig i mandags og alle havde tænkt på dig.
Mange hilsener og god bedring Betty

Anonymous said...

Kære Hanne.
Jeg har fulgt dig i tankerne hele ugen, det er rigtig dejlig at høre, det er gået godt og du er kommet godt igennem operationen.
Jeg tror, jeg kan hilse fra alle svømmepigerne, vi glæder os til at se dig igen. Vi talte om dig i mandags og alle havde tænkt på dig.
Mange hilsener og god bedring Betty

Anonymous said...

Hej Hanne. Så er jeg hjemme igen. Har haft en pragtfuld uge. Jeg har tænkt meget på dig, og har lige været inde og se din blog. Du ser godt ud. Jeg håber du snart kommer hjem, så besøger jeg dig. knus Dorthe