Monday, September 8, 2008

Valg og fravalg

Jeg er startet på nedtællingen til min indlæggelse den 22. september. Er rundt på gulvet, synes jeg skal og vil nå så mange ting inden, men er nødt til at vælge.

Et af mine valg er god mad. Og tænk så lige hvad jeg fandt i fryseren: Kogt tunge - hvilken fryd. Så nu nyder jeg dagligt et par madder med tunge og italiensk salat af den tunge udgave.

Et andet valg eller rettere fravalg er rengøring. I morgen får jeg besøg af Marianne, som vil give et tilbud på hovedrengøring af hytten her. Så kan jeg ligge på hospitalet og glæde mig til et rent hjem.

6 comments:

Anonymous said...

UHM det ser nu alligevel lækkert ud - måske skulle man prøve det en dag. Jytte

mormormor said...

Selvfølgelig skal det prøves. Det er kræs for kendere...

Anonymous said...

Ja det må jeg sige, det ser lækkert ud, på billedet, jeg ved nu ikke rigtig om det er noget for mig, måske man bare skal lade være med at tænke på det som tunge!!!

Jeg tror jeg klarer mig med to halve som jeg plejer.

Ellen

Familien Guldberg Larsens blog said...

Fantasisk disponering :-) God mad og ingen rengøring....

lolula said...

ad jeg kan ikke lide tunge! men send gerne Marianne videre:-)

Anonymous said...

Alle har sagt hvad der skal siges. Jeg er hjemme igen. Melissa har det godt. Mange knus Birthe