Saturday, September 13, 2008

På besøg

I går hentede Otto og jeg Asbjørn i hans nye børnehave, Rosenhøj, han cyklede en tur til ære for fotografen.

Senere hentede vi Tilde i hendes nye vuggestue, Stenen. Tilde sov, da vi kom og blev lidt genert, da hun så os. Radia var meget sød til at hjælpe både os og Tilde.





Status: Nu er der kun 10 dage, så skal jeg indlægges. Jeg er meget rundt på gulvet. Glemmer ting, lægger ting mærkelige steder og kan ikke finde dem igen. Har svært ved at koncentrere mig. Men jeg prøver at foretage mig noget uden at stresse for meget.

Rengørings-Marianne brændte mig af, men nu har jeg fundet Jette, som kommer på mandag og besigtiger spindelvæv og nullermænd. Og så er Maler-Peter bestilt. Han kommer mandag den 22. sep. og river tapetet af i soveværelset - og en uge senere er der malet loft, tapetseret og malet vægge, paneler og radiator. Lyder det ikke godt? Så i løbet af næste uge skulle vi gerne finde en ny seng, som står klar til mig, når jeg kommer hjem igen.

No comments: