Monday, September 22, 2008

Dagen før...

Så er det dagen før. I dag har Otto og jeg været på hospitalet hele dagen og talt med læger og sygeplejerske. Jeg har fået taget blodprøver og fået en seng. Alle har været fantastisk søde og meget professionelle. Jeg føler mig vel forberedt til at vågne op med et forkortet spiserør og formindsket mavesæk. Det værste er en hel uge uden mad - alt, hvad jeg skal leve af i den uge, kommer direkte ind i blodet, - undtagen når der skal være fest, så må jeg sutte på en isklump.
Ligenu har jeg fri et par timer og er hos Lotte. Otto og Lotte er kørt i byen efter mad - jeg skal først være på hospitalet kl. 20.

Jeg er tilbage på bloggen, når jeg igen er rigtig vågen. Glæder mig - og tak for alle de søde og dejlige kommentarer.

9 comments:

Anonymous said...

Vi glæder os alle, til at du vågner i morgen, Hanne.

Stort kram og masser af tanker.

Anonymous said...

Det var første step på vejen.
Held og lykke i morgen.
jytte

Jeanette said...

Vi vil også ønske dig held og lykke i morgen. Glæder os til du er frisk igen.

Knus fra os i Mørke

Anonymous said...

Vi snakkes ved. Pøj, pøj.
Knus Peter og Birthe

Agnete said...

Hej Hanne glæder os til vi snart skal dele en lagkage igen - tænker på dig...
Hilsen Agnete HP

lolula said...

søde mor - det har været en hård dag for dig i dag, men du er kommet igennem med glans.

Glæder mig til at se dig i morgen.

Anonymous said...

Hej Hanne

Så kom du så langt. Jeg har tænkt rigtig meget på dig. Håber du efter omstændighederne har det godt, men det er jeg sikker på, med den energi og optimisme du lægger for dagen. Bliv ved med det.
Knus Ellen

Vivi Guldberg said...

Hej Hanne. En lille hilsen fra Esbjerg,håber oprationen er gået godt,vi tænker på dig...

Unknown said...

Hej Hanne, her er en brasiliensk
HURRAAAAAAA på vej til dig, fordi
som vi alle vidste,du har klaret operationen med glans. Malaga
vil vente på dig med masser af jamon serano og alt de rødvin du
kan drikke når alt det er overstået.