Friday, September 19, 2008

Kage-dage

Jeg er blevet så forkælet her på det sidste. Onsdag var jeg på Haslev-Posten, hvor alle mine kolleger serverede hindbær-lagkage. Den var så flot og smagte så godt, at den egentlig fortjener at komme i avisen, men nu må den altså nøjes med at blive beundret her på bloggen.

Torsdag holdt løbeklubben 5 års fødselsdag og Heidi havde bagt kage til os allesammen. Chokoladekage med flødeskum og whisky i. Ikke en hvilken som helst whisky, men husets den 12-årige!!

Nu er der kun 3 dage til jeg skal indlægges - en mærkelig fornemmelse. Mit humør svinger lidt, jeg er forvirret men forsøger at koncentrere mig om et eller andet, bl.a. at skrive her. Weekenden holder jeg sammen med min familie. Lotte kommer i dag og Tine, Asbjørn og Tilde kommer på lørdag. Det bliver dejligt - så tror jeg, vi skal ha' kage eller pandekager eller ...

5 comments:

Jeanette said...

Vi skal også have pandekager i morgen - uden mælk. Det må Melissa ikke få de næste 3-6 måneder. Men meget kan lade sig gøre - nu kan jeg også lave yoghurt uden mælk:-)

Mange kærlige tanker fra Mørke

Anonymous said...

Kære Lund. Det var godt du kunne lide kagen. Den var også LÆKKER. Desværre er der ikke mere tilbage... Jeg ønsker dig held og lykke med alt det kedelige og uundgåelige du nu skal gennemgå. Jeg er helt sikker på, at du kommer godt igennem det og kommer ud på den anden side som et nyt og repareret menneske :o) Vi ses! Knus fra Bisgaard
P.S. Hils familen

lolula said...

hmm kage:-)

Så fik vi rettet tag-cloud'en - hvad synes du?

Anonymous said...

Hej Hanne

Selv tak for kage, måske vi kan lave den en anden god gang, når du forhåbentligt snart er tilbage på pinden, jeg savner dig rigtig meget.
Held og lykke med de nærmeste dage
Mange tanker til dig og familien
Knus Ellen

Unknown said...

Kære ex.nabo, jeg ved at du kan. Du er ikke positiv for ingenting. Vi glæder os til at se jer, når det hele er overstået.

På tirsdag vil jeg sende mange positive vibrationer fra Malaga til dig

Hilsen
Margarida