Saturday, February 21, 2009

Ude i sneen

I dag er Tilde hos os, og vi har lige været ude i sneen. Tilde syntes, det var rigtig sjov at kaste sne efter morfar. Og morfar byggede en kæmpe snemand,
Sygdomsstatus: Mine blodprøver i torsdags viste, at mit immunforsvar igen er normalt, så jeg skal starte sidste kemobehandling på mandag. Desuden har jeg taget et kilo på i løbet af den sidste uge, så jeg håber ikke jeg skal have sondemad. Jeg får binyrebarkhormon. Det giver appetit og energi samt en del søvnløshed, humørsvingninger, røde kinder og andet sjov. Men det er småting i forhold til bivirkningerne af kemoen, - og jeg vil så gerne slippe for det sonde-halløj, derfor skal jeg nu have pandekager og kakaomælk.

3 comments:

Anonymous said...

Hej Hanne.
Herlige billeder, dejligt at du hygger dig, og du nu kan se frem til sidste uges behandling. Pøj-pøj.
Vi "skrives" ved. Knus Ellen

lolula said...

Årh ja det er en kæmpe snemand! Er han væk nu? her er al sneen væk. vi ses onsdag.

Anonymous said...

Tilde er sin mors udtrykte billede. Vi snakkes ved. Knus Birthe