Thursday, February 19, 2009

Lille fremskridt

Minister freder kræftpatienter
Alvorligt syge patienter skal ikke længere trækkes ned på kommunens jobcenter. Beskæftigelsesminister Claus Hjort Frederiksen (V) vil nu give sagsbehandlerne mulighed for på baggrund af lægelige vurderinger at stille patienternes sager på pause. Hvis man lige er blevet opereret for brystkræft eller er midt i en opslidende kemobehandling , skal man ikke længere nødvendigvis stille på kommunens jobcenter til en samtale om sin fremtid på arbejdsmarkedet hver 4.uge. Sådan lyder meldingen nu fra beskæftigelsesmi nister Claus Hjort Frederiksen (V).
(Kristeligt Dagblad, 19-02-09)

Så sker der da lidt positivt...

5 comments:

mormormor said...

Glemte bare at skrive, at der skal altså mere til, at Claus Hjort får min stemme. Bare så han ved det...

Anonymous said...

Hej Hanne

Ja vi er enige, han får heller ikke min stemme.

Rart at manden nu er kommet til besindelse, man skulle næsten tro der var stemmer i det, men så vidt jeg er orienteret, skal der da ikke være valg, eller hvad.

Håber det går fremad. Knus Ellen

Anonymous said...

Hej Hanne.Han får heller ikke min stemme, men godt det er blevet lavet om. Jeg tar over til Lone og Anders i morgen og bliver til søndag. Jeg skal med toget sammen med Mette og Bent. God Weekend og pøj-pøj i næste uge. Knus Dorthe

Jeanette said...

Så er der da lidt fornuft tilbage...

Anonymous said...

Hej Hanne
Han er den største sociale modstander i Danmark, han må være ud af en storbondefamilie.
Blot en lille hilsen fra
storebror Peter