Monday, February 9, 2009

I weekenden havde vi besøg af familien fra Hvidovre, og Tilde var rigtig i sit es - fuld af krudt. Vi spillede 'Mos en Muldvarp', det går altså ikke stille af sig. Senere sang vi alle sangene (næsten) fra De Små Synger. Det var rigtig hyggeligt. Asbjørn spillede på morfars computer, men det må I vente med at se til på fredag.





Sygdomsstatus: Denne uge er jeg hjemme og skal nå en masse, synes jeg selv. Men det går ikke så hurtigt, jeg bliver nemt træt men har det ok. På mandag starter så sidste omgang kemoterapi, og jeg skal igen bo på patienthotellet hele ugen. Fredag er sidste dag, så er behandlingen slut. Så skal jeg bare vente på scanning 10.marts og samtale 16. marts. Og så begynder et nyt liv forhåbentligt.

2 comments:

Jeanette said...

Hvor er det fantastiske du snart er færdig med behandling. Glæder mig til at høre mere d. 16. marts, det kan kun være positivt:)
Håber du snart kommer så meget ovenpå at du får lyst til besøg:)
Knus

Anonymous said...

Hej Hanne

Dejligt at se du nyder tiden sammen med ungerne, det er rigtig god medicin. Glæder mig på dine vegne at du snart er igennem alle genvordighederne, og kan begynde at se fremad.

Dejligt at se dig på posten.

Knus Ellen