Friday, February 27, 2009

Der er ingenting der maner...

Så er min kemobehandling slut - prut - finale. Sygeplejersken sørgede for flag på mit bord efter endt behandling og en sød medpatient, 75-årige Ove fra Brøndby, sang "Der er ingenting, der maner" for mig. En dejlig afslutning på et langt forløb.

Nu vil jeg bare hjem og så vente på scanning den 10. og svar herpå den 16. marts.

Tak til alle jer, som har været så søde ved mig. Tak for kommentarer, sms'er, mails, venlige tanker mm. Det har og har haft enorm stor betydning for mig.

4 comments:

Anonymous said...

Og det er rigtig rigtig godt at have dig hjemme igen!

Knus
Otto

Anonymous said...

Hej Hanne! Et stort tillykke skal lyde fra mig, nu er det bare med at få noget sul på kroppen.
Kærlig hilsen
Jytte

Anonymous said...

Hej Hanne. Et stort tillykke med at du er færdig med behandlingen. Hvor må det være en dejlig følelse. Du har bare været så sej. Tak fordi du har haft overskud til at berette om forløbet, det har været så rart at kunne følge med. God weekend. Håber vi snart ses. Knus Dorthe

lolula said...

nu er kan det kun gå fremad!