Sunday, May 3, 2009

Popcorn og gyngetur

Asbjørn har været på ferie hos os - fra torsdag til lørdag. Fredag den 1. maj var vi til fest i byen, hvor vi spiste popcorn og drak sodavand, og Asbjørn prøvede både hoppeborg og rutsjebane.



Hjemme i haven afprøvede Asbjørn den nye gynge, og han gyngede så højt - næsten til vandret - at det kildede i MIN mave.




I morgen, mandag den 4. maj, rejser jeg på 3 dages ophold på rehabiliteringscenter Dallund på Fyn. Jeg glæder mig meget og skal nok fortælle jer om mine oplevelser og erfaringer.

4 comments:

Anonymous said...

Tillykke med de 34 års bryllupsdag, og hav en god tur til Fyn. Knus Peter og Birthe

Anonymous said...

Hej Hanne. Ser ud til at Asbjørn har nydt ferien hos mormor og morfar. God tur til Fyn, glæder mig til at høre mere. Knus Ellen

Anonymous said...

Hej Hanne. God tur til Fyn. Det skal nok blive godt. Knus Dorthe

lolula said...

orrrrrgh sikke en gynge - må jeg også prøve... kan den holde til det?