Sunday, May 17, 2009

Første arbejdsuge

Nu har jeg allerede arbejdet en hel uge. 8 timer er det blevet til, og det er passende. Det er dejligt at være med igen, selvom jeg bliver træt. Jeg glæder mig til næste uge, men skal lige lære at økonomisere lidt bedre med kræfterne. I den forløbne uge overvurderede jeg mig selv med for mange aftaler. Selvom det kun er små og sjove aftaler, så tapper det kræfter. Jeg må forsøge at holde kalenderen så blank som mulig.

Ellers er jeg ved at planlægge lidt ferie. Den 30. maj skal vi til bryllup i Ålestrup i Nordjylland, derfra tager vi til Mørke et par dage, og derfra videre til Læsø, hvor der bl.a. står kurbade på programmet.

2 comments:

Jeanette said...

Og vi glæder os til at se jer i Mørke - og naturligvis også til brylluppet:)

Jørgen Rose said...

Hva' så med Costa del Sol? Bliver der tid til det, inden vi tager til USA? (15/7 15/8)

Margarida + Jørgen