Friday, May 8, 2009

Hjemme igen

Så er jeg hjemme igen. Opholdet på Dallund var dejligt. Vi var 18, som alle havde haft eller havde kræft, og så var der et personale med tid til os allesammen. Slottet og omgivelserne er vidunderlige, ikke mindst her i maj måned, og jeg var turen rundt om slotssøen (ca 2 km) hver dag.

Programmet var meget koncentreret. Der var foredrag af en læge, der var fysisk aktivitet og afspænding, en psykolog fortalte om kræft og psyke, der var interessegrupper og individuelle samtaler efter behov. Og så var der jo måltiderne. Seks om dagen.

Vi var alle meget, meget trætte onsdag eftermiddag. Fyldt op med tanker og ideer, som nu skal bundfælde sig i hovedet. Jeg blev klar over, at det nok tager lidt længere tid at komme mig, end jeg lige troede. Især trætheden er der stadig, og den vil nok være der lang tid endnu. Men det var jeg ikke ene om.

På mandag skal jeg på arbejde. Det bliver spændende. Jeg skal arbejde 2 timer 4 dage om ugen, mandag, tirsdag, torsdag og fredag. Jeg glæder mig til at være med igen.

2 comments:

Anonymous said...

Hej Hanne. Vi glæder os også til at få dig med på holdet igen! Der er sket meget mens du har været væk (som du jo ved) - en masse nye ideer og tanker er undervejs og dem skal du være med til at iværksætte. Så forhåbentlig bliver det dejligt for dig at komme i gang igen... Vi skal nok hjælpe dig :o) Vi ses på mandag!
Kærlig hilsen Bisgaard

mormormor said...

Tusind tak. Ja, vi ses.