Friday, March 20, 2009

Løbeskoene er kridtet

Ja, så er løbeskoene kridtet. Ikke bogstaveligt, men et par lunteture både i sidste uge og denne uge er det da blevet til. Og jeg nyder hvert skridt og kan mærke fremgang. Lidt men godt. I dag kunne jeg fx løbe 3 minutter i et træk, og mine gåpauser er sat ned fra 5 til 3 minutter. Om en uge starter løbetræningen for alvor, der skal jeg løbe/lunte sammen med min gamle løbevenner og forhåbentlig nogle nye - og jeg kan næsten ikke vente.

Ellers har jeg haft en rolig uge med stille og rolig fremgang. Jeg spiser lidt mere og lidt mere varieret. Kan lide flere og flere ting. Jeg har været lidt omkring. Til opfølgningssamtale med kommunen, drukket te og spist basser med mine kolleger, købt lidt nyt tøj og hygget mig herhjemme. Jeg sætter virkelig pris på ikke at skulle i mere behandlig på Riget.

1 comment:

Anonymous said...

Tillykke, det glæder os så meget, og vi ser frem til jeres besøg i foråret/tidlig sommer.
Knus Peter og Birthe