Friday, July 6, 2007

Sidste feriedag

Det blev til endnu 5 km i mine nye løbesko her på min sidste ferie-hverdag. Lidt surt, at ferien er slut og surt, at vejret har været så dårligt. I aftes tændte jeg op i brændeovnen, det var tredje gang i sommerferien - det er vist aldrig sket før, at vi har haft ild i brændeovnen i SOMMERFERIEN.

På tirsdag kalder arbejdet og på torsdag kommer Tine, Allan, Asbjørn og Tilde hjem fra Canada. Vi har fulgt deres oplevelser på bloggen, men jeg savner dem og glæder mig vildt til at se dem. Også til at se Lotte, hun er på Roskilde-festival, men vi ved, hun er oven vande, - og hvis jeg er rigtig, rigtig heldig, så ser jeg alle ungerne i lufthavnen på torsdag - kan næsten ikke vente.

2 comments:

Familien Guldberg Larsens blog said...

Vi savner ogsaa jer :-) Asbjoern har set mormor inde i skoven og har en brochure til morfar!!!

mormormor said...

Jeg håber det var en bjørn og ikke en hyæne.