Wednesday, July 18, 2007

På arbejde

Jeg havde egentlig besluttet, at denne blog slet ikke skulle handle om arbejde, men nogen gange er arbejde mere meningfuldt og sjovere end andre gange, så nu gør en undtagelse. Også fordi jeg havde 'assistent' med, som fotograferede mig, mens jeg arbejdede. Så her er beviset på, at mit arbejde er andet og mere end kaffe og kage.

Billederne er fra Feddet, hvor der i år er kystlivreddere på stranden. Danske Niklas og så en australsk prof, som jeg ikke kan huske hvad hedder. Han stod oppe på tårnet og holdt øje med de badende. Niklas tog sig tid til at fortælle om jobbet som kystlivredder, et meget meningsfuldt job, synes jeg. Foruden at holde øje, sætte plaster på småsår og yde livreddende førstehjælp informerer kystlivredderne også strandgæsterne om badesikkerhed. Læs mere om "Tryg på Stranden" på trygfonden.dk

2 comments:

Otto said...

Sikke nogle go'e billeder :-)

Jeanette said...

Det ser rigtig godt ud - der er ikke noget bedre end at være på stranden i arbejdstiden:-)