Monday, June 15, 2009

Dejlig mandag

Det blev en rigtig god mandag den 15. juni 2009. Efter undersøgelsen på Riget fik jeg nemlig at vide, at jeg ser fin ud inden i - og jeg skal ikke komme mere. Det er så fantastisk, og jeg er rigtig glad. Nu skal jeg bare trætheden til livs, - og det kommer jeg også.

Så Otto og jeg nød København, som flagede (for mig?) i solskinsvejr i dag. Vi spiste brunch på Sct. Hans Torv og is ved Utterslev Mose, hvor vi jo i gamle dage ofte gik tur. Hjemme på Tyttebærvej er der blevet spist god mad og drukket dejlig rødvin - og så glæder jeg mig til at løbe over målstregen i Fælledparken i morgen aften.

3 comments:

Anonymous said...

Hej Hanne. Det er bare så dejligt for dig og hele familien. Nyd nu løbeturen i aften. Knus Ellen

Anonymous said...

Hej Hanne. Tillykke med det, det er bare fantatisk. Du ønskes god vind på løbeturen.
Kh
Ulla

Anonymous said...

Hej Hanne. Hvor er det dejligt at høre at alt er fint
Knus Dorthe.