Friday, April 17, 2009

Teatertur og hverdagsliv

I aften skal jeg sammen med Otto, Tine, Lotte og Tore i Folketeatret og se Alt om min Mor. Jeg glæder mig til forestillingen - kender historien fra filmen af samme navn.

I øvrigt nyder jeg mit rene hus. Rengøringshjælpen var her i går, og lige om lidt kommer vinduespudseren og klarer vinduerne både inde og ude. Jeg befinder mig godt nu - spiser mere varieret, fx pålægsmadder, og har lige rundet 60 kilo. Om bare tre uger skal jeg så småt begynde på arbejde. Jeg synes slet ikke, jeg har tid!!! Men det bliver nok ikke så tosset alligevel. I aftes gennemførte jeg løbeturen på 5 km med skiftevis 3 min. løb og 2 min gang. Det var første gang jeg ikke 'snød' og en rigtig god fornemmelse at blive godt forpustet og få røde kinder

4 comments:

Anonymous said...

Hvor er du bare sej. Rigtig god week-end.
KH. Jytte

Anonymous said...

Hvor er det bare dejligt at høre at det går godt. God fornøjelse med forestillingen og hils.
Fra Dorthe

Anonymous said...

Tillykke med den forøgede vægt. Vi glæder os til at fede dig op, hvad med dyreryg, kartofler og flødesovs? Vi ses. Knus Birthe

mormormor said...

Vi er på vej:-)