Sunday, June 8, 2008

løb og hygge

Først 10 km løb på fælleden ved Nyvang Andelslandsby og så råhygge med lækker mad, kage, vand, vin og kaffe i haven hos Margit og Troels. Så kan man ikke forlange mere..

Lotte og Tine løb også, Lotte 10 km og Tine 5 km. Otto, Allan, Tilde og Asbjørn kiggede på.

Forresten så vandt jeg igen i dag en præmie på mit løbsnummer. Sidste gang var det en lækker bluse - ikke lige min stil, lidt for kropsnær. Denne gang er det en Nike løbe t-shirt, og jeg ved ikke hvordan modellen er. Den skal nemlig bestilles, så måske vælger jeg en xxl herremodel, så kan jeg vel skrues ned i den? Det fortæller jeg måske en anden gang.

2 comments:

Anonymous said...

sikke en dag har både ondt i maven og i benene af løb og lækker mad;-)

Anonymous said...

det gør vi bare en anden gang.
I løber, og jeg laver mad.
nej, næste gang vil jeg løbe med om benet vil.
Hvor ser I seje ud på målbillederne.
Har I tjekket tider på event4you. Sejt tøser, og Hanne,vi havde nemt kunne følges ad, vi matcher