Monday, April 14, 2008

Fotokonkurrence

Nu er fotokonkurrencen for flygtninge i Haslev sat i gang. Det er frivilliggruppen i byen, der er initiativtager, og i går holdt vi info-møde, hvor jeg skulle fortælle lidt om at fotografere. Pu ha, der kom over 30 børn og voksne, som var meget interesserede. Lidt svært at stå foran så mange mennesker, men jeg tror, det gik meget godt. Jeg viste et lille udsnit af mine billeder, bl.a. det af Asbjørn på svævebanen.

Nu skal alle fotografere deres hverdag eller festdag, og jeg skal hjælpe med at holde styr på billederne og være med at vælge dem, som til november skal udstilles på biblioteket og endelig hvilke billeder, der skal præmieres.

Eftermiddagen sluttede med spasmager-spillet, hvor man skal hoppe rundt på et ben, gøre ansigtsgymnastik, lægge arm og meget mere, som er godt for lattermusklerne.

3 comments:

Anonymous said...

Kan man bruge det til en helt normal familiefest?
Knus Birthe
Vi ses på fredag

mormormor said...

Ja sagtens, så bliver festen heller ikke så normal.

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Wireless, I hope you enjoy. The address is http://wireless-brasil.blogspot.com. A hug.