Wednesday, March 26, 2008

Hundeven

Hundeven bliver jeg nok aldrig, men både mandag og tirsdag har jeg været i selskab med hele to vovser - og jeg synes selv, jeg klarede det meget godt.

Jeg har været på besøg hos mine jyske niecer. Først hos Pernille i Hornslet, hvor Chili bor. Hun er en stor og stærk bamse på 50 kilo. Hun hopper ikke op, men hun skubber.

Næste dag var jeg i Mørke hos Jeanette og familie og Adina. En fræk boxer-vildbasse, der ikke helt ville som far-Kaare på gåturen.

Men jeg klappede og aede begge vovser og turde godt gå forbi dem. Helt uden at ryste i knæene.

Tak for et par hyggelige dage i godt selskab både med hunde og mennesker. Jeg er kommet godt hjem - fuld af hundehår:-)

2 comments:

Anonymous said...

Bare godt klaret, du lærer det med alderen.
Knus Birthe

Jeanette said...

Tusind tak for et dejligt besøg. Det var en af de bedste overraskelser på min fødselsdag:-). Glæder os til at se dig igen i april!