Monday, September 17, 2007

Der var engang...

Jeg har ryddet lidt ud på loftet i dag. Sækkevis med gammelt klamt tøj med muselorte og afgnavede skaller af flere slags. Så nu er bilen fyldt op til genbrugspladsen åbner i morgen, og det bliver containeren med småt brændbart. Men jeg fandt da lidt, som skal bevares for eftertiden. Bl.a. en bluse jeg strikkede til Tine for sådan cirka 30 år siden - af lapper i alle farver - og en brun vest, som Lotte kunne passe, da hun var baby. Jeg fandt også min egen danskekjole, lyseblå med perler - og så fandt jeg min gamle negerdukke - og hun skal altså have lov at bo her hos mig.

3 comments:

Jeanette said...
This comment has been removed by the author.
lolula said...

Den er sød den negerdukke! og ja jeg vil sku mene det er politisk korrekt ikke at sige andet end en negerdukke!

mormormor said...

Det hed en negerdukke i min barndom