Wednesday, January 31, 2007

Arbejde, skype, løb og tænder

I morgen skal jeg starte fuld tid på jobbet efter tre måneder på nedsat tid. Det bliver hårdt, men så er det jo godt at tænke på, at jeg har ferie i næste uge.
Jeg har lige skypet med Samsø og set både Peter og Birthe med nyt hår. De så sørme godt ud, jeg må ønske mig et billede af dem.
Ellers ikke de store begivenheder i denne uge. Det er dog blevet til en enkelt løbetur, 7 km tirsdag aften sammen med 5 af de andre løbetøser. Det gik meget bedre end forventet, så nu må jeg oppe mig og holde fast i træning mindst to gange om ugen. Det har jeg vist sagt før...
Hov, forresten, jeg har været til tandlæge i dag - 0 huller.

3 comments:

Anonymous said...

du skulle se Peter, han har fået et smil der slår alle andres.

mormormor said...

Så skal han da fotograferes og vises her på bloggen. Nyt hår og 'nye' tænder...

lolula said...

Jeg vil se billeder! du må jo lige tage det med webcam'et:-)

Held og lykke med fuldtid!